Er even tussenuit - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Els Pekkeriet - WaarBenJij.nu Er even tussenuit - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Els Pekkeriet - WaarBenJij.nu

Er even tussenuit

Door: Els

Blijf op de hoogte en volg Els

01 Maart 2010 | Belize, Caye Caulker

Even geen Spaanse lessen en geen voorbereidingen voor m'n project, maar gewoon heerlijk relaxen op Caye Caulker, een klein eilandje bij Belize in de Caribbean. Witte stranden, mannen met dreadlocks, zonnetje op standje hoog, hangmatje tussen de palmbomen, biertje in de hand en luisteren naar muziek van Bob Marley. Geweldig! Gisteren wezen snorkelen. En niet gewoon met een paar laffe Finding Nemo's maar gewoon tussen de haaien en gigantische zeeschildpadden! WAUW!!!! Morgen vertrekken we weer van dit idyllische eilandje, maar natuurlijk niet voordat we de Full Moon-Party hebben meegepakt vanavond.

Wat de plannen precies zijn voor de komende weken weet ik nog niet precies. Het kunnen de Maya-ruines in Mexico worden, de wonderen van Tikal in Guatemala, het strand in El Salvador of rondtrekken in Honduras. Maar geen haast, want tijd genoeg hier. Sterker nog: op dit eiland bestaat de tijd niet! Men staat doodleuk om 8 uur 's ochtends met een biertje in de hand in de supermarkt en de hele dag door wordt er gegeten en gedanst. Ik hou ervan!

Tot snel lieve mensen! Ik ga nog even verder genieten...

xxxx

  • 01 Maart 2010 - 19:19

    Anniek:

    Ha Elsie,

    Dat klinkt als het paradijs! Hier gaan gewoon wekkers om 7.00 en word je opgepakt voor openbaar dronkenschap als je om 8.00 met je biertje over straat loopt. Jij hebt het duidelijk beter voor elkaar! Geniet ervan skattie! Dikke Kus! xx

  • 01 Maart 2010 - 19:30

    Linda:

    Hey Els! Ik hoef denk ik niets toe te voegen aan onderstaand bericht:) Veel plezier nog meis!! Ik ben jaloers kuss

  • 01 Maart 2010 - 21:59

    Dinand:

    Dag els
    Je moet maar zien waar je na toe gaat,in al die omliggende landen,maar geniet er wel van.
    Je heb u de kans,om te kijken hoe het er daar uitziet ,en neem die kans
    Nog veel vakantie plezier.
    Gr dinand

  • 02 Maart 2010 - 09:03

    Suus:

    Mijn god, zitten we hier een beetje blij te wezen omdat er een waterig zonnetje af en toe zijn gezicht laat zien... Zitten we te ploeteren om studiepunten of salaris te verdienen...

    En jij lekker daar in de chillmodus! Snif...

    x

  • 02 Maart 2010 - 10:00

    Moeders:

    En dat ligt maar in een hangmatje,te genieten!!!
    Ik zag op de site van de SNP dat het paradijselijk
    is,maar ze waarschuwden ook voor de vele berovingen!!Els pas goed op je zelf en je spullen.
    Wij gaan weer aan de arbeid,geniet meisie van me.kus moeders

  • 02 Maart 2010 - 10:00

    Moeders:

    En dat ligt maar in een hangmatje,te genieten!!!
    Ik zag op de site van de SNP dat het paradijselijk
    is,maar ze waarschuwden ook voor de vele berovingen!!Els pas goed op je zelf en je spullen.
    Wij gaan weer aan de arbeid,geniet meisie van me.kus moeders

  • 02 Maart 2010 - 21:57

    Anna:

    Allo allo,

    dit is de tweede poging..er gaat steeds wat fout bij de berichten.
    Maar ik wilde zeggen: wat GAAF dat je hebt gesnorkeld!! Ik ben zelf dus niet verder gekomen dan zee egels en zeekomkommers (de minst aantrekkelijke dieren van de aardbodem).

    xx nu komt zo nog een bericht

  • 02 Maart 2010 - 21:59

    Anna:

    Floor heeft mij nog een bericht gestuurd en daar stond onder andere in:

    floordeweerd@gmail.com
    Tel. 5771 7768

    Adres:
    Calle de los Nazarenos 24A, Antigua Guatemala

    Zeg dr maar dat ze ook een keertje in Monterrico langs moet komen, vind t wel leuk om weer wat Nederlands te kunnen praten! We zitten in de hoofdstraat, aan het eind op het strand. Ik ben daar de weekenden.

    Groetjes,
    Floor "

    (Dus als je tijd over hebt kan je Floor bezoeken, xxx)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Belize, Caye Caulker

Els

Actief sinds 06 Jan. 2010
Verslag gelezen: 519
Totaal aantal bezoekers 73933

Voorgaande reizen:

31 Januari 2010 - 08 Augustus 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: